Insomniac

Jag sitter och väntar på att skolan skall börja, och att mitt nagellack skall torka. Vilket jag gjort i typ, evigheter. För jag har inte sovit alls inatt.
Höll på att somna vid två-tretiden, men pojken lyckades väcka mig, och sen kunde jag bara inte somna om. Och givetvis gick han och lade sig typ med en gång efter att jag vaknat, och han somnade, så jag har dessutom varit ensam hela natten.

Så vi får se hur bra jag kan hålla mig vaken ikväll.. Menmen, jag är bra på att vara vaken. Har alltid haft skitsvårt att sova, i alla fall när man ska sova.
Och på tal om det, så var jag en gång i tiden medlem i en World of Warcraft-guild som hette The Insomniacs. Kännde att det var ett gäng som passade mig, tyvärr var den helt fånigt liten och oaktiv. .__.

Idaag kommer jag åka till skolan för en enda lektion i Svenska C, och sen till stan för sjuttioelfte gången den här veckan. Eller, fjärde. Jag vill ha ett sånt där klo-liknande hårspänne, och det finns ett snyggt på Glitter, fan bara att jag inte köpte det innan. x__x
Sen blir det umgänge med Fika Family! För första gången på.. Ever. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0