Drip drop

JAG BLIR TOKIG!

Dropp, dropp, dropp, dropp, dropp, dripp, dropp, dropp, dropp...

Den här dagen börjar bra!

Det började med att jag gick och lade mig 23.30. Alldeles försent eftersom jag skulle gått upp vid 5.30 (ska jobba vid 6.55). Klockan 2.30 hör jag massa ljud utanför rummet och när jag tittat upp kommer pappa in och går fram till fönstret. Alldeles förvirrad tänder jag lampan och tittar på klockan, sedan ser jag det.... vattnet. Det liksom rinner under soffan och ut över golvet. Lovely.
Det kommer från karmen ovanför fönstret. Så det droppar ner på fönsterkarmen och liksom studsar ut åt lite olika håll. Vi har löst detta med att snöra fast hinkar i fönstret.
Men jag blir tokig på droppandet! Jag försökte somna om, men var klarvaken (och hungrig...as always) så det kändes inte som så stor idé att gå och lägga sig när man skulle gått upp 2 timmar senare.

Kanske ska passa på att tillägga att vi håller på och lägger om taket, vilket är orsaken att det läcker in vatten. Detta regnet kunde ju inte kommit lägligare liksom! Så nu har vi lite random läckor i huset.

Fuck, nu började det regna mer...

Jaja, ska spendera resten av tiden med att titta på Skins. Ska försöka att inte somna för då kommer jag antagligen inte vakna när klockan ringer.

Catch ya' laterrrr.

(Tror jag hör lite dropp som inte har en hink under sig.... :( must go check.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0