Dilemma



Jag står inför ett dilemma: ska jag eller ska jag inte gå till skolan imorgon? Det korrekta svaret borde ju vara att gå till skolan, men vi har friluftsdag och ska antingen spela brännboll eller bada i en simhall beroende på vädret. Alltså kommer jag bara sit around och ha tråkigt hela dagen... Kusinen min ska ju inte gå.. Fast jag ska nog smsa och tjata  lite till nu.

De dagar jag inte känner för att lämna mitt hus brukar jag försöka fokusera på andra saker än vad jag faktiskt ska göra; som till exempel vad jag ska ha på mig eller hur jag ska fixa håret osv. Det brukar hjälpa lite, eftersom det då blir lite roligare att träffa folk... Så det är det jag försöker göra just nu.

Och imorgon ska Hannah sova över hos mig :'''DDD 's gunna be fun y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0