Cupecakes!

Alltså, jag har funderat lite.

Alla älskar cupcakes, med massor av glasyr på. Och strössel format som stjärnor.
Grejen är att cupcakes är sjukt svåra att frakta mer än någon meter. För glasyren stelnar inte, så som den gör på pepparkakor, och utan glasyr är det ju bara en vanlig jäffla muffins. Man måste alltså frakta cupcakes ståendes, alla uppställda bredvid varann, och inte för tätt.

Jag lyckades ta med ett fåtal små, rosa saker till skolan förra terminen, eller något.

Så, nu till den geniala planen.
Ni är alla mycket tåliga, går att trycka ihop i spårvagnar, knuffa omkull och ha sig, och ni tycks ju överleva fint. Glasyr har ni inte heller.

Jag föreslår därför att vi fraktar er, ni mycket tåliga små människor (Och Yuki), hem till mig en eftermiddag för att äta mycket omtåliga cupcakes. Jag kan erbjuda en mängd filmer, Simpsons-avsnitt och fin musik ifall vi alla tränger ihop oss och äter framför min dator, sen får ni dra hem igen, för jag har inte plats för er att sova över. Inga madrasser, täcken eller kuddar heller för den delen.

Så, vem är på att ha en cupcake-eftermiddag hos mig?
Pojken kommer stängas in i gästrummet, vilket effektivt eliminerar risken att han tar våra kakor.

(Och jaah, en ny logga är påväg för min del. Men den jag gjorde blev så ful att jag måste försöka igen..)

Kommentarer
> Ne

Låter AWESOME! :D name the date nad I'll be there! ;)

Datum: 2010-08-29 Klockan: 22:31:31
URL: http://screamsign.blogg.se/
> Yuki

EEEY! YFEL!! Bara för ni e pyttesmå allihop :C



Men eftersom det redan bevisats att mitt stora jag får plats hemma hos dig så följer jag också gärna med! ^^*

Datum: 2010-08-29 Klockan: 22:39:23
> Anonym

Jag planerade att vi kunde figurera ut vilken dag vi alla slutar ungefär samtidigt o.o

Datum: 2010-08-29 Klockan: 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0