challenge accepted - ten things comin' up

Okej... Så 10 saker ni inte visste om Yuki... Om jag kommer på så många bra saker :P

1. Jag kan vara en extrem perfektionist ibland.

2. Jag är dödligt rädd för nattfjärilar. Nästan.

3. Jag tar mycket lång tid på mig att lita på folk.

4. Jag ska lära mig spela gitarr för att det är mysigt och för att jag ska vinna över det enda instrumentet som jag prövat och bara inte kunnat spela.

5. Jag har aldrig varit utanför Europa.

6. Jag har förmodligen en personlighetsklyvning xD

7. Jag har också försökt övertala mig själv att besöka någons slags psykolog en gång i tiden. Svaret blev nej. Jag hade inga övertygande argument :P

8. Jag brukade ha bra betyg.

9. Jag hatar att gråta.

10. Jag är övertygad om att Melman och Gloria är mina biologiska föräldrar.

Extra secret: I'm not team Edward or Jacob... I'm team Charlie. Just cuz his constant threats are awesome.

Mohaha. Nu är jag stolt för jag lyckades :)

Kommentarer
> Freeny

så länge du fungerar så behövs ju inte en psykologisk utredning :) dessutom gör funny head-stuff ens liv that much more interesting.

Datum: 2010-08-23 Klockan: 00:05:50
URL: http://freeny.blogg.se/
> Yuki

hihi :) I agree!

Datum: 2010-08-23 Klockan: 13:44:49
URL: http://[email protected]
> Angeko

Du glömde att du är the master of destruction!!!:#

Datum: 2010-08-24 Klockan: 12:45:07
URL: http://inoticed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0