Breakable

Jag har just, efter some serious pluggande av psykologi, äntligen satt mig för att förfina mina pianoskillz. För första gången på mycket länge, är jag rädd. Men ett av målen för detta läsår är att ta tag i min musikaliska talang och göra någotav den. För jag tycker ju om att spela piano. Jag har en jättesnäll pianolärare att lära mig. Varför inte lära sig något då? Så nu har jag gett mig fan på att lära mig Ingrid Michaelsons Breakable innan pianolektioner börjar igen. Moha!



Btw, känner jag mig groteskt duktig för att jag satte mig och pluggade frivilligt. Duktig Yuki *ge hundkex*.


Kommentarer
> Freeny

gillar låten :) det är så kul när man kommer in i att spela musik igen :'D

Datum: 2010-08-25 Klockan: 22:48:52
URL: http://freeny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0