blueberry ninja!

Bläää på sjuklingar. Tur att Hana kommer till foto annars hade jag känt mig förskräckligt ensam idag :P Ne, men seriöst, krya på dig Näniphär!

Jag kan bara hoppas att jag inte blir sjuk också. Jag satt bredvid hes Nenne hela kvällen i fredags på filmisen. För att inte tala om sov bredvid henne en halv natt. Sen kom Jens (Freeny's katt) och lade sig imellan. Jens kommer också bli sjuk! :O

Fast jag brukar inte smittas så lätt... Jag har ju trots allt en undersköterska till mor. Mitt immunsystem är tränat att motstå sådant trams. Jag har ett ninja-immunsystem! Ett blåbärsälskande ninja-immunsystem!

klockan är 11:11, önska dig något!

*harkel* Jag har lite tråkigt. Men nu börjar snart nästa lektion.

Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0