10 saker ni inte visste om Neni.

Eftersom Freeny demands it;

10 saker ni (förhoppningsvis) inte visste om mig :

1. Jag har ännu inte fått något myggbett i år.
2. Jag saknar att ha en katt. Inte en Lotus-katt men en Pysen-katt.
3. Jag kan vara väldigt, väldigt pedantisk när det gäller vissa saker.
4. Jag klarar inte av dansbandsmusik. Eller country.
5. Jag brukar (precis som Freeny) reagera på det mesta genom att skratta. Även om jag inte borde.
6. Jag önskar att jag kunde komma ihåg mina drömmar. För tillfället känns det som om jag inte drömmer något alls, någonsin. Sad but true...
7. Jag kommer antagligen läsa något helt annat än media efter gymnasiet. Typ till målare eller något.
8. Jag önskar att jag inte tog så allvarligt på saker, och på livet i allmänhet.
9. Jag borde bli bättre på att säga 'jag älskar dig' till folk.
10. Jag är beroende av Lypsyl (vilket alla antagligen redan visste :P)

Kommentarer
> Chibi

Jag älskar dig Nenne<3

Datum: 2010-08-22 Klockan: 02:42:17
URL: http://chibikinoko.blogg.se/
> E'

Nenne är bäst i hela världen!

Världens snällaste och smartaste person jag känner!

Jag älskar dig Nenne <3

Datum: 2010-11-11 Klockan: 21:44:01
URL: http://screamsign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0