10 saker ni inte visste om Fi!

1 - Jag tycker innerst inne väldigt bra om färger. Bara inte på mig, så att säga.

2 - Jag är rädd för en hel massor av saker. Mest vatten, trots att jag simmar superbra. Och mörker.

3 - Jag försöker av och till gå ner i vikt, och misslyckas. Men jag ska gå ner till 60 kilo-ish innan studenten, för då skall jag fan vara skitsnygg. (För jag gick upp massor när jag träffade Pojken)

4 - Jag är wacko i huvudet. När jag orkar skall jag ta mig till en psykolog och sätta en diagnos på skiten.

5 - Jag blir jämt illamående av sötsaker, men käkar dem ändå.

6 - Jag kan dricka upp emot tre liter Coca-Cola Zero på ett dygn.

7 - Jag tycker historia är skitkul, men går inte kursen, för jag är säker på att den blir skittråkig. Min favoritepok är det antika Egypten.

8 - Jag är skitbra på svensk grammatik. Och mindre frekvent använda synonymer, däribland en del mindre allmänt brukade uttryck. Så jag fördummar mig, oftast.

9 - Jag tar det hemskt personligt när folk inte gillar stilen på mina teckningar.

10 - Jag avskyr, djupt och innerligt, att träna. Mest för man blir så slemmigt svettig och det tar sådan tid innan man ser resultat.

Kommentarer
> Chibi

Jag tycker du ritar jättefint och jag är jätteglad över bilden jag fick av dig för ett bra tag sedan. Den sitter uppe på min vägg! 8DDDD

Datum: 2010-08-23 Klockan: 00:30:27
URL: http://chibikinoko.blogg.se/
> Anonym

Aww! :3

Datum: 2010-08-24 Klockan: 06:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0